Відповіді на часті запитання

Купівля квитка

Я купив квиток, але він не прийшов на пошту. Що робити?

Швидше за все лист потрапив в папку «Спам» або у вкладку «Промо» вашої поштової скриньки. Якщо ви дійсно не отримали лист з квитком, напишіть нам на info@dino.net.ua вказавши номер замовлення і останні 4 цифри картки за допомогою якої були сплачені квитки.

Я купив квиток, але отримав лише квитанцію про оплату. Це квиток?

Ні. Крім квитанції вам повинен прийти лист з квитками, які дають право проходу на захід. Якщо лист з квитками не прийшов, напишіть нам на пошту info@dino.net.ua

Я помилився при введенні своєї поштової адреси. Можете вислати мені квиток на іншу пошту?

Так. Напишіть нам на info@dino.net.ua, вказавши у листі номер вашого замовлення і останні 4 цифри картки, за допомогою якої були сплачені квитки.

Чи можу я купити квиток в касі виставки або ж його придбання можливе тільки на сайті?

Ви можете купити квиток у зручний для вас спосіб: на офіційному сайті або ж в касі. Купівля квитків на сайті гарантує вам потрапляння на виставку у відповідний слот!

Повернення та обмін квитків

Я хочу повернути квитки. Як це зробити?

Повернення квитка / ів можливий тільки в разі скасування Заходу (п. 6.7 оферти).

Чи можна зробити обмін квитка / ів на іншу категорію або день?

Такі заяви розглядаються в індивідуальному порядку. Напишіть номер замовлення і що саме вам потрібно на info@dino.net.ua

Чи можна не друкувати електронний квиток, а показати його при вході з телефону?

Так, можна показати тільки з телефону

Не знайшов відповідь на своє питання. Що робити?

Якщо ваше запитання стосовно квитків, напишіть нам на пошту info@dino.net.ua

Якщо у вас питання по співпраці з виставкою або ви хочете бути нашим партнером, напишіть на pr@h2d.com.ua

Загальні питання

ПротиCOVID-НІ заходи. Ви щось впроваджуєте?

Так, звісно. Безпека та збереження здоров'я наших відвідувачів, персоналу та партнерів для нас на першому місці. Саме тому у нас введені часові слоти, щоб контролювати кількість відвідувачів на території виставки. Крім цього, ми використовуємо лише сертифіковані дезінфектори для рук, а наші касири, аніматори, технічні спеціалісти завжди у масках і рукавичках, якщо це передбачено їхньою роботою. Приміщення виставки гарно провітрюється, регулярно піддається мийці, а вбиральні піддаються обробці за графіком.

В якому саме часу я можу прийти?

Ви можете відвідати виставку в будь-який час відповідно до вашого тарифного пакету. Тобто, робочий дні - тільки в робочий, вихідні - тільки у вихідні та святкові дні.
Виставка працює з 10 ранку до 21 вечора щодня. Зверніть увагу, що після 20:00 нових відвідувачів на виставку не пускають.

Скільки часу буде на відвідування виставки?

Ви можете знаходитися на території виставки необмежену кількість часу. Ми рекомендуємо пройти виставку двічі, щоб перший раз - насолодитися видовищем, а другий - прочитати інформаційні панелі та дізнатися інформацію про морських динозаврів. Також на території передбачені активності, які також потребують часу.

Питання про знижки

Чи є знижки для дітей?

Так. Є квитки зі знижкою для дітей від від 3 до 13 років включно.

Для кого буде діяти пільговий квиток?

На придбання пільгового квитка на виставку мають право: учасники бойових дій, особи з інвалідністю 1, 2 групи, учасники ліквідації аварії на ЧАЕС, студенти, пенсіонери, члени багатодітних родин (виключно за наявності посвідки)

Я хочу відвідати виставки групою більше 10-и осіб. До кого звертатися?

Для запису на групові відвідування просимо звертатися до каси виставки поруч зі входом. Або ж телефонуйте за телефоном, зазначеним на офіційному сайті виставки. Вам підкажуть щодо групових екскурсій та зорієнтувати щодо можливого часу відвідування.

Не знайшов відповідь на своє питання. Що робити?

Якщо ваше запитання стосовно квитків, напишіть нам на пошту info@dino.net.ua

Якщо у вас питання по співпраці з виставкою або ви хочете бути нашим партнером, напишіть на pr@h2d.com.ua